מזרח ירושלים: נעצרו חשודים בהפרת סדר ויידוי בקת"ב

בנצי לייזרוביץ No Comments on מזרח ירושלים: נעצרו חשודים בהפרת סדר ויידוי בקת"ב
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש בפעילות מעצרים של שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, לוחמי מג"ב ירושלים, כלבנים, שוטרי יס"מ ירושלים וכוחות נוספים, פעלו השוטרים נגד מי שעפ״י החשד, היו מעורבים בשבועות האחרונים בהפרות סדר אלימות בשכונת עיסאוויה וכן, בפרסום דברי הסתה ותמיכה בפעילות הרצחנית של ארגון טרור חמאס.

במהלך הפעילות, נעצרו על ידי השוטרים 2 חשודים בשנות ה- 20 לחייהם תושבי עיסאוויה, שפירסמו בשבועות האחרונים ברשתות החברתיות, דברי הסתה לאלימות ולטרור ותמיכה בארגון טרור חמאס.

בחקירת המשטרה עלה כי אחד החשודים שנעצר על ידי השוטרים פרסם בין היתר בדבריו: "הניצחון הוא מהאל ומות הקדושים הוא המטרה שלנו, או שנמות מות קדושים או שנלחם מלחמת קודש למען הא-ל".

בנוסף במהלך הפעילות, השוטרים עצרו חשוד (14) שעפ"י החשד היה מעורב בהפרת סדר שכללה יידוי אבנים לעבר השוטרים הפועלים בעיסאוויה.

כלל החשודים שנעצרו, הועברו לתחנת שלם להמשך חקירה. בתוך כך, השוטרים פעלו בנחישות לפיזור הפרת סדר אלימה שהתפתחה בסיום פעילות המעצרים, שכללה יידויי אבנים וירי זיקוקין לעבר הכוחות. לא היו נפגעים לכוחותינו ולא נגרם נזק.

בנוסף, חוקרי תחנת שלם השלימו אמש את חקירתם של 3 חשודים (2 קטינים ובגיר) שנעצרו לאחרונה, ושעפ"י החשד היו מעורבים בהפרת סדר אלימה שהתרחשה לפני כשבוע וכללה יידוי אבנים ובקת"ב לעבר הכוחות שפעלו בשכונת עיסאוויה. עם סיום החקירה בתחנת שלם, צפוי נגד החשודים כתב אישום בימים הקרובים על ידי הפרקליטות.

מפקד תחנת שלם במחוז ירושלים סנ"צ דביר תמים, אמר: ״מדובר בפעילות מעצרים משמעותיות כחלק מהמאמץ שאנו משקיעים בטיפול נחוש ובלתי מתפשר במפרי סדר ופורעי חוק אלימים ומסיתים באשר הם. המסר הוא חד וברור: כל מי שמנסה לפגוע בכוחות הבטחון או באזרחים, יעצר ונמצה עמו את הדין״.



0 תגובות